11.4.06

Kevadekuulutaja

Vanasti ju ei olnud koguaeg värsket kurki saada, kurgi hooaeg hakkas alles kevadel.
Ega ma praegu talvel suur kurgiostja pole olnud, sellepärast, et need vuffelkurgid on imeliku struktuuri ja maitsega.
Ühesõnaga, mis ma öeda tahan, et värske kurk on minu kevadekuulutaja! :)
Mul ei tule praegu ühtegi paremat asja meelde, mis tekitaks mulle õige kevade tunde, kui musta rukileiva võileib, mille peal on kaks viilu lastevorsti ja suured jämedad kurgiviilakad. Mmmm!
Kevad on tulnuuuud!

Ja kui juba söögist käib jutt, siis minu suurimaks nördimuseks on poelettidelt kadunud müügilt minu lemmik jogurtimark. Ja ma rõhutan, viidates ühele varasemale sisskandele, et see ei ole esimene kord, kui selline asi juhtub. Ma olen oma hommikusöögist ilma!

Tegelikult ma tunnen kevadet ka siis, kui me Antiga õues käime ja tihased meie ümber tantsivad; siis kui õuekassid kavalalt pulmi peavad ja siis kui ma kingapoodi lähen ja seal ainult rihmikuid müüakse.

No comments: