9.3.06

Kõrged kontsad teevad ära

Aru ma ei saa sellest Eesti kingapoodide valikust. Ma olen sügisest saadik endale saapaid tahtnud osta, teades täpselt, millised need välja nägema peavad, aga kuskil ei ole selliseid. Põhinõue on, et viisaka välimusega madala kontsa ja terava ninaga mustad saapad.
Kui me Islandi lennu vahepausil Arlandal aega parajaks tegime, siis seal olid isegi lennujaama tax free poes täpselt sellised, aga loomulikult mitte minu numbrit.
Ühesõnaga, täna ma tahtsin natuke viisakam olla ja panin jalga oma kontsalisemad saapad. Esialgu tundus maja ees päris mugav, sest kontsad vajusid lumme sisse ja peaagu nagu kand maas oleks kõndinud. Thanks God, et ma autoga linna sain.
A linnas oli juba natukene hullem ja sellega seoses mul tekkisid järgmised mõtted:

- kontsadel kõndides on liikumiskiirus igaljuhul piiratud, mis tähendab, et mul hakkab kiiresti külm ja ebamugav ja ma peaks paksult riides olema
- kui ma olen riides nii, et mul külm ei hakka üldse, siis ma peaksin panema tuulekindlas jope, aga sellega jälle kontsad ei sobi
-isegi kui ma panen mantlile alla paksu kampsuni, hakkab varvastel, voodrist olemata külm
-sellistele kitsaninaga nuffidele paksu villast sokki ju alla ei pane!

Ja loo moraal: mille kuradi pärast ma pean endale ostma kõrge kontsaga talvesaapaad???
Aga poodides ju on ainult sellised! Need tobeda madala kontsa ja kandilise ninaga vanamutikad ei lähe arvesse.
Arvestades, et mõned inimesed nagu näiteks Maie Kilgas kannavad veel ka 75. aastaselt tikk-kontsasid, on minu jorisemine ilmselt kasutu joga ja poodides nagunii midagi ei muutu.

No comments: