20.1.06

Matka 2006

See oli peaaegu terve eelneva nädala kestnud nali. Et mina küsin kelleltki, et kas sa Soome Matkale lähed ja tema arvab sellepeaöe, et ma pean silmas mingit Soomes toimuvat matka.
19.-20.01 väisasin siis taaskord Helsingit ja põhjamaalaste turismimessi Matka 2006. Mess läks väga edukalt. Enamus kohtumisi, mis ma pidasin, kestsid üle poole tunni ning olid väga sisukad, erinevalt sügisesest btc-st, mis tagantjärele mõeldes tundub täiesti mõtetu üritus.
Aga nagu ikka, õnnestub mul endale tekitada paras annus paanilist närvikõdi.

Õppetunnid edasiseks eluks on järgmised:
1) Kui hommikul on vaja lennukile jõuda, telli takso juba varem ette. Eriti siis, kui on olnud üle - 20 kraadine öö ning enamus taksojuhtide ja autojuhtidel ei lähe autod käima ning taksofirmad on tööst ülekoormatud.
2) Hotell Helsingi kesklinnas on ikkagi parem, kui 2 km kesklinnast. Isegi siis, kui see on novembris 2005 avatud Holiday Inn City West. Külma ilma ja kohvriga tundmatus kohas majade vahele peidetud hotelli otsida, on päris vastik.
3) Kontrolli alati korduvalt oma lennuki väljumisaega. Kui oled juba kontrollinud, kontrolli veelkord. Ja veel igaks juhuks. Sest "varasema" bussiga lentokentalle jõudes selgus, et lennuk läheb 16.30 ja ma ei tea, miks ma valesti mäletasin.
4) Kontrolli alati, et su pilet poleks standby, isegi siis, kui keegi pole sind selle suhtes ette hoiatanud. Minu suurimaks üllatuseks see oli nii ja ma pean tunnistama, et mu pääsemine oli sitaks napp. Meid oli 4 inimest standby ja kohti oli ainult 3. Lennnukompanii tegi oma valiku ning maha jäi ainuke meesterahvas.

Pikemalt ei viici praegu kirjutada.

No comments: