6.9.05

Pank-rott-koer

Heidy Purga räägib praegu R2-s, et kui kannad sellel sügisel kauboisaapaid, siis oled eriti supercool.

Eile ma läksin korraks praktiliselt pankrotti. Ma vist pole kõnelenud Anti viimastest saavutustest? Et ta võitis kahe nädala eest Tallinnas koertenäitusel TPJ (tõu parim juunior), TP (tõu parim) ja JUN SERT tiitlid. Ja et talle tehti ettepanek Mashenkaga lapsed saada.
Ja selleks, et oleks ikka coolimad lapsed, ma pean nüüd pingutama ja saama veel 2 serti, siis vormistama need 3 ümberp JUN CH tiitliks ja siis saama veel ühe serdi ja siis vormistama EST CH. Ühesõnaga, selle koerandusega on mingi kohutav kemüüse ja eile ma olin sunnitud maksma 2000 (loe: kakstuhat) krooni Rakveres, Tartus, Narvas ja Tallinnas näitustel osalemise eest.
Maaaaaaaa-sennnnn-daaaav.
Pankrott.
Ausõna.
Ja mina käin veel suhteliselt vähe näitustel.

Muidu on asjad päris põnevad, aga nendest ma kirjutan juba mõne päeva pärast.

No comments: