25.7.05

Weekend highlights

Juuksuri juures käisin. Ütlesin, et palun heledust juurde, äkki kulub lõunamaal ära. Sirle küsis, kas võib paar pruuni triipu ka teha, olin nõus.
Tulemus on see, et kui mul nüüd juuksed lahti, siis ma peast praktiliselt pruun. Kena heledus küll. Kerge tukats lõigati mulle ka, nii et kodus öeldi kohe: Piret Järvis ja Vanilla Ninja.

Vaarikad. Turbas käisime vaarikaid korjama (loe: söömas). Maasikaid ei saanudki sellel aastal peenra pealt, aga vaarikad olid ka superhead. Nüüd ma pean moosi tegema. Tahaks teha toormoosi, aga sügavülmutada ma ju ei saa, sest külmutus on sulatamata ja marjad kipuvad juba pahaks minema.
Küpsetan koogi vist hoopis.
Ja ülejäänud keedan moosiks.

Timo sünnipäev Taeblas. Iga-aastane traditsioon sellest ajast saadik, kui me tutvusime.
Iga kord on seal keegi vahepeal lapse saanud. Nüüd siis oli Tauno kord, laps oli alles päris tilluke, vaevalt kuunegi veel, ma pakun. Varsti tuleb juba järgmisele ringile minna, noh et kõik hakkavad teist last saama! :D

Ema ja Märten sõitsid Santorinile. Reedel otsustasid ja ema ostis 3500 eeku per pax. Ma oleks ka tahtnud minna, kui teisi plaane polnuks ja aega olnuks.

Tallinna Ülikooli saatis mulle ka kirja. Et andku ma enne 5-ndat augustit end näole.
Anule ütlesin ka, et sinna läksin. Ta küsis, kas ma olen napakaks peast läinud. Noh, et Kikas ja Kulbok ikkagi ....
Aga eks näeb.

Teisipäevast alates on Annekreet puhkusel. Voila´!

No comments: