18.7.05

Suvepäevad, ajeee

Järjekordne aktiivne nädalavahetus ning mul on selline pisut pehmekskeedetud tunne, nagu poleks mõnda aega korralikult maganud ja nagu oleks liiga palju suhelnud.
Täna hommikul tabasin end mõttelt, et puhkuseni on jäänud vaid 5 tööpäeva ja see mõte pakkus mulle suuremat rahuldust kui kunagi varem. Naljakas! Varasemaltel aastatel on puhkus olnud alati nagu osa sündmuste loogilisest ahelast, aga praegu ma ootan seda pikisilmi. :D

Nädalavahetus päädis Estraveli suvepäevadega Lätimaal Saulkrastis kohas nimega Münhausenas Unda. Keset suvepäevi alanud vihmavalin pidurdas pisut ürituste rannatemaatikat, aga aktiivset sporti sai tehtud (jalgpallis vigastasin varvast), mõttemänge mängitud, vastatud lõppematule arvule küsimutsele Anti kohta jne.
Aktiivne liikumine oli korraldatud meeskondadena (segamini eestlased, lätlased ja leedukad) ning minu tiimi kapteniks valitud Daiva käis mulle tegelt tõsiselt närvidele. Nimelt, ma arvan, et meeskonna juures on ikkagi väga oluline ka selle kvaliteet. Noh, et üheksa korda mõõda ja üks kord lõika. Daiva ainult lõikas ja jumalasta huupi. Seetähendab, et jooksis pea laiali otsas ringi, seletamata tiimile ülesande pointi, ja kogu kari jooksis talle ummisjalu järgi.
Novat, mina nii ei saa. Usk ei luba sellist lammast mängida. Aga ta oli koguaeg nii erutatud, et ei suutnud lauseid lõpetada ja tema seletustest ei saanud seega keegi eriti aru, nii et kokkuvõttes oligi üks paras suur kaos ja igaüks toimetas, kuidas oskas. Õnneks, see ei rikkunud üldist meeleolu.

Rand oli seal hästi mõnus ja merevesi palju soojem kui õhk. Isegi Anti käis ujumas! :D
Anti, vaesekene, ilmselt edaspidi vihkab väikesi lapsi (eriti tüdrukuid), kes lihtsalt kisuvad ja käpivad ja tirivad pidevalt. Väikesed poisid said Anti hoidmisega tunduvalt paremini hakkama!
Ja meie asepresident incomingu alal näis olevat koerast nii võlutud, et tegi juba juttu sellise endalegi soetamisest. :P
Tegelikult oli igati tore ja positiivne üritus ning andis mulle kõvasti aimu juurde Estravelist ja selle inimestest.
Ning sinna Lätimaa rannaäärde võiks mõnuga telgi ja autoga puhkama minna!

No comments: