19.5.05

Kokkuvõtvalt

Minaäiitiagi miks mul see kirjutamine soiku jäänud on. No lihtsalt ei tule enam torust korralikult seda klõbinat, ju nõu. A, et täna on juba neljapäev ja ma avastasin õudusega, et järgmine nädal on juba peaaegu mai lõpp, siis midagi peaks ikka kribama.

Tööpäevad on läinud suhtelise kiiruga. Eile kell 16 käisin reisisekretäride koolitusel messiturismist loengut pidamas. Hea oli. Selles mõttes, et ma olen siin nüüd juba kolm loengut pidanud ja see oli parim, sest mul endal hakkab ka aimu olema, millest ma räägin. :)
Täna on tööl juba mõnusalt tegus ka. Vahepeal jooksin iga natukese aja tagant grupiosakonna vahet ja Reelika ütles muudkui, et me peale ikka kokku kolima. Oktoobris tuleb Kölnis Anuga mess, see on aasta suursündmus ja meil on sellega kõvasti tööd juba praegu.
Just oli meil köögis veinijoomine - sellel puhul, et Merike võitis Finnmatkate infopäevalt Egiptuse reisi Hughardasse. Sinna, kus on, antakse. Minu arust ta nagunii koguaeg ainult reisib.
Või noh, tegelikult ma olen lihtsalt kade, sest ma osalesin GTM-il ka igasugustes loosimistes, aga kuskilt ei võitnud. Ei ole õnne, järelikult :)

Täna õhtul on Eurovisiooni poolfinaal. Ma natuke vaatasin videosid ja mulle meeldib Hispaania oma. Seal videos on üks koht, kus on filmitud, kuidas tavalised inimesed tantsivad ja see on nii armas ja naljakas ja hästi hispaaniapärane ja mulle meeldib. Ja mulle isegi natuke meeldib Vanilla Ninja laul, sest neil on väga jõuline esitus. Vähemalt laulja poole pealt. Teised kolm inisevad ainult kolmes kohas läbi peanaha.

Ja panin siia ühe pühapäevase koeranäituse pildi ka. Ma ei oskagi öelda, kuidas näitus läks, sest ma ei saa enam üldse aru. Rosetti ei saanud, aga samas, keegi nagu ei saanud ja hinde saime väga hea ja igast positiivseid asju oli seal kirjas. Keegi peaks mulle seletama neid asju rohkem, et miks nii ja kuidas. Aga muidu oli tore, sest Anti isa oli kohal - väga soliidne mehelik koer ja igast teisi vahvaid grifoonikesi ka! :)

No comments: